Pošiljanje povpraševanja za tisk
- Image via Wikipedia
Spet jaz. Ko gledam malo prispete maile, ki jih dobim s strani strank, me vedno bolj bode v oči dejstvo, da mnogi sploh ne vedo kaj želijo oz. želijo da jim jaz svetujem, kaj oni sploh želijo.
Npr. pošlje povpraševanje za brošuro, želi pa imeti recimo zgibanko v formatu A4 in prepognjeno na format A5. Torej poplnoma nepravilno definirano povpraševanje. Potem pa, ko vrnem vprašanje stranki nazaj, kaj je z določenim vprašanjem sploh želela, se dostikrat pokaže, da je imela v mislih čisto nekaj drugega. Na srečo največkrat pripišem še svojo gsm številko ( o41 382 616) s pripisom da je bolje če me pokliče, šele potem velikokrat razrešimo določene zahteve naročnikov. Mnogi želijo da jim kaj določenega svetujem, pa se izkaže, da sami naročniki nimajo čisto razčiščeno kaj želijo. Potem pa so komentarji, da bi mi kot strokovnjaki bi pa že morali vedeti kako in na kakšen način oni želijo imeti tiskovino narejeno.
Nekateri se potem tega zavejo, ko jim razložim da to ne gre čisto tako, nekateri pa tega nikakor ne morejo ali pa nočejo razumeti.
Najboljev takih primerih je, da si priskrbijo kakšne vzorce in jih dostavijo, na podlagi tega pa se lahko bistveno lažje in hitreje pride do željenega strankinega izdelka
Toliko za letos.
lp Bogo